ההרצאות והמופע מעבירים מסרים נגד אלימות.

הרצאה לתלמידי יסודי וחט"ב
פעלולים ואפקטים מתרחשים בדרך כלל ברגעי השיא של הסרטים, ומציתים את דמיונם של הילדים. חשיפה זאת מגבירה את נטייתם של הילדים לחקות מעשי אלימות. באמצאות הצפייה וההשתתפות במופע אשר מעביר מסר המנטרל את ההשפעות השליליות של האלימות בסרטים, דהיינו "האלימות בסרטים הינה אשליה בלבד",הילדים לומדים להבחין בין המציאות  לאשליה קולנועית.

הדגמות בהשתתפות התלמידים

המרצה, איש אפקטים ותיק בסרטים, ידגים בשיתוף מעורבות פעילה של חלק מהתלמידים, אפקטים ופעלולים כפי שמתרחשים בסרטי פעולה, ונראים כה אמיתיים, כדי להמחיש להם באופן בלתי אמצעי שמדובר באשליה.

ההדגמות כוללות בין היתר אפקטים כגון מכות ודם מלאכותי, פציעות מדומות, אש, עשן, חיצים, סכינים, אבנים וסלעים מדומים ועוד… מסיכות גומי ישמשו את התלמידים להצגת דמויות וטיפוסים שונים ומשונים מחיי היום יום שלנו, תוך שימוש בשפת הגוף כעין מבחן בד (אודישן).

המופע כולל הקרנת קטעי סרטים רלוונטיים לנושא שמודגם על הבמה, חלקם בהשתתפות המרצה כאיש אפקטים ופעלולים מיוחדים,

המופע מרתק, חוויתי, מבדר ומותאם לגיל התלמידים.

המופע [הרצאה] מוכר ע"י סל תרבות ארצי ומתקיים באופן קבוע, בסינמטק ת"א, חיפה וירושלים.

משך המופע כשעה ורבע.

הרצאה לתיכונים
האפקטים המיוחדים והפעלולים הינם אחת הדרכים המרתקות ביותר העומדות לרשות הבמאי. הם מתרחשים בדרך כלל ברגעי השיא של הסרטים ומלהיבים את דמיונם של הצופים.

המרצה, איש אפקטים ותיק בסרטים, ייקח אתכם בדרכו הייחודית למסע קסום, אל מאחורי הקלעים של תעשיית הסרטים וידגים תוך שיתוף ומעורבות פעילה של חלק מהתלמידים, אפקטים מיוחדים ופעלולים, כפי שבאים לידי ביטוי רק על מסך הקולנוע או באולפני יוניברסל סטודיו.
במהלך ההרצאה יוקרנו קטעי סרטים מוכרים וידועים (חלקם בהשתתפות המרצה כאיש אפקטים ופעלולים מיוחדים), הקשורים לאפקטים שמודגמים על הבמה.
ההרצאה ייחודית מאוד, חוויתית, מרתקת ומשעשעת.
ההרצאה מוכרת על ידי סל-תרבות ומתקיימת באופן קבוע בסינמטק תל אביב, חיפה וירושלים.
משך ההרצאה – כשעה וחצי
טקסט בדיקה

להזמנות: 052-8610930eitanrud@walla.com