חנוך פיבן, אמן ומאייר ישראלי, בעל הכרה בינלאומית, אימץ לאחרונה את עמותת "ילדים בסיכוי- המועצה לילד החוסה". בסדנה משותפת עם ילדי הפנימיות, יצרו פיבן והילדים דמויות מקוריות מעולם התוכן שלהם.                  

23.4.2012

"העולם מלא בפרצופים. מה דעתכם שכל אחד יספר על עצמו בציור? " כך פתח האמן חנוך פיבן סדנה ייחודית בפנימייה לילדים בסיכון שבדרום הארץ.
חנוך פיבן, אמן ומאייר ישראלי, בעל הכרה בינלאומית, אימץ לאחרונה את עמותת "ילדים בסיכוי- המועצה לילד החוסה".
בסדנה משותפת עם ילדי הפנימיות, יצרו פיבן והילדים דמויות מקוריות מעולם התוכן שלהם על ידי יצירת קולאז' מחומרים וחפצים המוכרים מחיי היומיום, ביניהם; ברזים ישנים, מפתחות, חוטים, כפתורים וכו', ונתנו ביטוי ל'אני הפנימי' המורכב והמיוחד שלהם.
פיבן מצדו פתח להם חלון נדיב לעולם חסר הגבולות של אמנות הקולאז' מחפצים, והילדים, למרות החששות ואי הוודאות, התמסרו לרעיון והחלו כל אחד בקצב שלו ליצור דיוקן אישי.

כל היצירות המופלאות שנרקמו באותו היום שולבו בהגדה לפסח, וכולן ביחד מספרות את סיפורם של הילדים. הסופרת תלמה אדמון הוסיפה טקסט מרגש על התרשמותה האישית מהסדנה. התוצאה: הגדה מיוחדת לפסח שנמכרה ב-23,000 עותקים. 

בנוסף, עוצבה ההגדה כאפליקציה למכשיר ה- IPhone והאנדרואיד בתרומה של ענבל גפן, והיא הורדה בחינם והפכה ללהיט עם 8,000 הורדות וזכתה למקום ראשון בהורדת ספרים מבין כל האפליקציות של אייפון.

טקסט בדיקה

חנוך פיבן והילדים בסדנא

טקסט בדיקה
טקסט בדיקה