תרמו לנו

כשחגגו לי בר מצווה

חגיגת בר/בת מצווה היא אירוע מרגש במיוחד עבור ילדים והוריהם. אבל עבור ילדי 'הגוף לאפוטרופסות ע"ש דבורה פישר', שרובם חסרי עורף משפחתי, חגיגת בני המצווה אינה דבר מובן מאליו.

21.12.2016

חגיגת בר/בת מצווה היא אירוע מרגש במיוחד עבור ילדים והוריהם. הבנים לומדים את ההפטרה, הבנות מתכננות את האירוע וכל הבית מתגייס ליום המיוחד.
אבל עבור ילדי 'הגוף לאפוטרופסות ע"ש דבורה פישר' של עמותת "ילדים בסיכוי", שרובם חסרי עורף משפחתי, חגיגת בני המצווה אינה דבר מובן מאליו. בשל הניתוק מהבית והקושי הכלכלי, הם אינם זוכים לקיים אירוע מצווה עם משפחתם. חלומם של ילדים אלו הוא לקבל מפגן של אהבה ותשומת לב עם  הגיעם לגיל מצוות.

בתכנית 'בני המצווה' של "הגוף לאפוטרופסות", אנחנו חוגגים בר/בת מצווה אישית לכל ילד, כאשר אנו מתאימים את תכני האירוע לאופיו של כל ילד ולתרבות ממנה הוא הגיע. חשוב לנו מאוד לתת לכל אחד מהילדים תחושה שהוא יחיד ומיוחד ולהעניק לו את מלוא תשומת הלב האפשרית.

השנה, בנוסף לחגיגות האישיות, התקיים אירוע לכל בני המצווה שחגגו או יחגגו השנה, במטרה ליצור להם יום שלם של פינוקים, ריגושים והפתעות. האירוע אפשר מפגש בין ילדים מפנימיות שונות בארץ שחווים מציאות חיים דומה.

האירוע התקיים בפארק הירקון והשתתפו בו 15 נערים ונערות בני 12-13. הילדים הגיעו בבוקר לארוחת בוקר מפנקת בטבע והמשיכו לשייט בירקון, אותו ראו חלק מהילדים בפעם הראשונה בחייהם וההתרגשות הייתה ענקית. משם הם המשיכו לפעילות אתגרית של טיפוס על חבלים ואומגה, ובסוף התקיים טקס אינטימי ומרגש בנוכחות תורמים חשובים.

טקסט בדיקה

צילום: טובה רון

טקסט בדיקה

צילום: שירן פלג

טקסט בדיקה

צילום: שירן פלג

By | דצמבר 21st, 2016|