מיה רבינוביץ, אימא ל 3, יזמית, מפתחת משחקי ילדים, סופרת, ומעבירה  שעות סיפור.
מיה רבינוביץ חיה היום במרכז הארץ, אחרי שטיילה ברחבי העולם עם בעלה וילדיה: בנפאל  עבדה בבית יתומים, ביפן התגוררה ולמדה את מדע התחושות, בברזיל הקימה חוות בריאות בה חיו ילדי האמזונס, וממקומות אלו ועוד כמו  הודו, שוויץ, ואפריקה קיבלה מיה את ההשראה לספריה הססגוניים. זכויות ההפצה של ספריה נמכרו להוצאת ספרים גדולה בהודו, היא השתתפה ביריד הבינלאומי בפרנקפורט גרמניה  וכיום מוכרת לפעילות ברחבי הארץ.
שם המופע: "מסע בין ממלכות"- שעת סיפור תלת ממדית
הפעילות היא רב גילאית ניתן לנווט את עוצמת התכנים לגיל הילדים.
הספר ״מסע בין ממלכות״ מסופר בדרך תיאטרלית מפי הסופרת מתוך ספר גדול ממדים. כל ילד מקבל משקף, שבו ניתן לראות  בדרך תלת ממדית המעצימה את החושים והחוויה. בסוף הסיפור נעסוק בהדגשת המסר העיקרי בסיפור "השמח הוא השמח בחלקו" והפנמתו.הילדים בימנו רואים שיש אצל אחרים דברים שהם רוצים, עוד ועוד: בית גדול, חדר גדול יותר,צעצוע גדול יותר- עוד ועוד וזה אף פעם לא נגמר. איך תסביר לילד להיות שמח עם מה שיש בחלקך?
 .
מיה מעבירה את הילדים מסע שבמהלכו הם הולכים מממלכת השמש לממלכת הירח ומגלים שגם שם יש התמודדויות ולא כל מה שנראה מבחוץ הוא בהכרח נוצץ.
דרך הספר הגדול והמרשים וטכניקת התלת מימד מועברת לילדים חוויה ממשית: התמונות יוצאות מהדף ונותנות  לדמויות תחושה של חיות.
זהו ספר מודרני עם טכנולוגיה, דמויות שילדים אוהבים, פייה ואבירים והתוכן הייחודי שמועבר בשעת הסיפור מביא לאינטראקציה בין הילדים, חיזוק האינטליגנציה הרגשית והכרה בתחושת העידוד הפנימית.
 .
בסוף שעת הסיפור, בהתאם לזמן שנותר, מסיימים בהמחשת הרעיון של הספר בעזרת משחק "קלפי סודות" (מאותו בית יוצרת) והקראת שיר מתוך הספר "קלפי סודות", אשר הינו בעל מסר קולקטיבי  מעצים.
ניתן להתאים את עוצמת התכנים לגיל הילדים ולפני חג אפשר להתאים אלמנטים של הסיפור .
.
לכניסה לאתר לחצו כאן 
טקסט בדיקה

להזמנות: 050-8675682mayacards@gmail.com