תרמו לנו

רוכבים אל על למען "ילדים בסיכוי"

30 רוכבי אופניים של עובדי אל על חברו ל-30 ילדים בגילאי 10-14 מפנימיות תלפיות בחדרה ונרדים בערד כדי לרכב יחדיו אל העיר אילת ולסיים מסע מפרך בן שלושה ימים החוצה את  ישראל.                  

9.5.2012

30 רוכבי אופניים של עובדי אל על חברו ל-30 ילדים בגילאי 10-14 מפנימיות תלפיות (חדרה) ו- נרדים (ערד) כדי לרכב יחדיו אל העיר אילת ולסיים מסע מפרך – בן 3 ימים החוצה את  ישראל. המשתתפים רכבו כל יום כ- 200 ק"מ במטרה להעלות את המודעות הציבורית לאלפי ילדים בסיכון שחיים בפנימיות ולהצדיע לעמותת "ילדים בסיכוי" שחוגגת השנה 25 לקיומה.
המסע החל ביום שלישי ה-8/5/12 במטולה שבצפון והסתיים ביום חמישי ה-10/5/12 באילת שבדרום. זהו שיאה של פעילות התנדבותית בת 10 שנים של עובדי אל על בפנימיות באמצעות "ילדים בסיכוי ". עובדי החברה כולל טייסים, עובדי שיווק ותחזוקה מגיעים בקביעות לפנימיות, מלווים את הילדים בחיי היומיום ודואגים להם בחגים ובחופשות.
אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על ברך ביום שני יחד עם פרופ' דן שניט יו"ר "ילדים בסיכוי" את הרוכבים המשתתפים ואיחל להם בהצלחה.
טקס הסיום נערך ב"אום אל רשרש" במעמד ראש העיר אילת המארחת את האירוע, יעקב מלכה מנהל האירועים והספורט, אבי קנדלקר מנהל לשכת התיירות אילת, נציגי מלון קלב הוטל המארחת את הקוקטייל, מנהל תחנת אילת של אל על שגיא רז ונציגי "ילדים בסיכוי".
טקסט בדיקה

אליעזר שקדי, אשר אדרי ודן שניט // צילום: סיון פרג'

טקסט בדיקה

אליעזר שקדי ודן שניט עם הרוכבים // צילום: סיון פרג'

By | מאי 9th, 2012|