תרמו לנו

דירת בוגרים חדשה בירושלים

קורט לנדרי, נוצרי אוהב ישראל מאוקלוהומה, שהגיע לישראל מטעמי ציונות וחיפש אחר פרויקט ראוי להתחבר אליו, ביקש ומצא: תוכנית "גשר לעצמאות" של בוגרי פנימיות ואומנה.                                                                                                                                                                               

20.3.2013

בערב קר של חודש נובמבר, בתיווך האמן סם פיליפ, הגיעו קורט, אשתו כריסטי, בתו מאגֶן ובעלה לדירת בוגרים בנתניה והופתעו לגלות חבורת צעירים מרשימה שכל אחד מהם מחפש את דרכו העצמאית לחיים טובים יותר. תוכנית "גשר לעצמאות" הפכה בשנים האחרונות לאחת התוכניות האטרקטיביות של העמותה, והיא נותנת מענה ל-150 בוגרים, חסרי עורף משפחתי, שסיימו את שהותם בפנימיות השונות ומתגוררים כיום ב-23 דירות העמותה ברחבי הארץ.

הביקור המרגש לווה בצוות צילום שהסריט את אורח חייהם של הבוגרים הגרים בדירה והקשיב לסיפוריהם המורכבים, האישיים. בעקבות הקשר החם שנוצר, החליטה המשפחה לפתוח דירת בוגרים חדשה בירושלים לבוגרי פנימיות מאזור זה ולממן את עלות הדירה על כל מרכיביה למשך 3 שנים.

ירון בראון, מנכ"ל "ילדים בסיכוי", אמר כי בזכות התרומה הזו יעלה מספר דירות העמותה ל-24 ו-8 צעירים נוספים יקבלו סיוע ותמיכה עם יציאתם לחיים עצמאיים."ילדים שהוריהם מעורבים בחייהם בפנימייה, יש להם יותר ביטחון עצמי ושמחת חיים, הם מרגישים שיש להם גב ועל מה להישען" (מדריכה בפנימייה).

טקסט בדיקה

קורט לנדרי

קורט לנדרי מראיין בוגרי פנימיות על תכנית "גשר לעצמאות"

By | מרץ 20th, 2013|