תרמו לנו

הילדים של כולנו – פרויקט YNET

"הילדים של כולנו" הינו שמו של פרויקט פרי יוזמה של אתר האינטרנט ynet, במסגרת המחויבות שלהם לקהילה. בחודשים האחרונים העלתה הרשת לאוויר מקרים קשים ומזעזעים על ילדים במצוקה הזקוקים למשפחות אומנה, וילדים הזקוקים למשפחות מלוות.                                                                                                                                                                                

2.3.2009

"אלפי פניות הגיעו בעקבות הפרסומים אל האתר", סיפרה הילה יגאל איזון, עורכת ערוץ "הורים" האחראית בפועל על הפרויקט, "מדובר על החלטה אסטרטגית שלקחו עורכי האתר לעשות שינוי חברתי בתפיסה וברעיון שלכל ילד יהיה מבוגר אחד אחראי תומך ומלווה. זהו מהלך שלא קשור לרווח כלכלי, להפך, יש כאן הרבה עבודה קשה ללא תגמול, והנושא הזה מקבל מקום חשוב בדף המרכזי של ynet. ברגע שהבנתי", מספרת הילה, "שיש כל כך הרבה ילדים שאין מישהו שילווה אותם, שאין להם אף אחד שיהיה עֵד למה שקורה איתם בחיים, חשבנו אני ועורכי ynet שזה לא מתקבל על הדעת. אני, עצמי, עורכת מנוסה יותר מ-10 שנים, היה לי קשה ביותר להתמודד עם הסיפורים הקשים שהגיעו אל שולחני, מדי פעם הייתי קמה והולכת לחבק את הילדים הפרטיים שלי. כן, זה קשה לכתוב על זה וקשה לא פחות לקרוא את זה, אבל הרבה יותר קשה לשבת ולא לעשות כלום!"

בימים אלה מתחיל השלב השני של הפרויקט – גיוס משפחות מלוות. משפחה מלווה היא משפחה המהווה עוגן רגשי לילדי הפנימיות. המשפחות המארחות מתנדבות לארח בביתן ילדים החיים בפנימיות, שמסיבות שונות אין באפשרותם לצאת לבית הוריהם הביולוגיים באופן זמני או באופן תמידי. בדרך כלל, הילדים מתארחים בבית המשפחה בכל סוף שבוע שני ובחגים, אולם תדירות האירוח גמישה ומשתנה בהתאם לנסיבות ולצורכיהם של הילדים.
בשבועות הקרובים תערוך "ילדים בסיכוי" שלושה כנסים באזורי הארץ השונים, אליהם יוזמנו המתנדבים המעוניינים לארח ילדים שנרשמו באתר ynet.

המידע על הפרוייקט באתר YNET

טקסט בדיקה
By | מרץ 2nd, 2009|