,
תחילת שנה וימי היערכות
גאנג הו

מטרת הפעילות: היכרות עם פילוסופיית הגאנג הו ודרכים ליישומה בסביבת הפנימייה

תאור הפעילות: הקרנת הסרט "גאנג הו" והשלכת העקרונות הנלמדים ממנו על סביבת הפנימייה

גיל יעד: צוות

להורדה  (PDF)  
חפש אותי בסימני דרך

מטרת הפעילות: העמקת הקשר בין חברי הקבוצה תוך התיחסות ותשומת לב לפרטים בקבוצה

תאור הפעילות: חיפוש רמזים ושיוכם לחברי הקבוצה

גיל יעד: ביניים - בוגר

להורדה  (PDF)  
מפתחות לשנה החדשה

גליה כהן

מטרת הפעילות: היכרות ושיתוף בטיפים לשנה החדשה

תאור הפעילות: פעילות לימי היערכות לצוות (מתאימה גם לבוגרים)

גיל יעד: בוגר + צוות

להורדה  (PDF)  
נפגשים בתמונות

לילך מגנאג'י

מטרת הפעילות: התבוננות פנימית לתפקידו של המח"מ / איש הצוות בפנימייה

תאור הפעילות: הצגת התפקיד על ידי קלפי תמונות (באדיבות בית בלומנטל)

גיל יעד: צוות

להורדה  (PDF)  
סולמייט

לילך מגנאג'י

מטרת הפעילות: משחק להיכרות עם חברי הקבוצה

תאור הפעילות: משחק של מציאת בחירות משותפות בין חברי הקבוצה

גיל יעד: רב גילי

להורדה  (PDF)  
על שינוי והישנות

גליה כהן

מטרת הפעילות: לבחון על מה היינו רוצים לשמור, לבסס ולחזור עליו גם בשנה זו ומה היינו רוצים לשנות

תאור הפעילות: פעילות בעקבות שיר

גיל יעד: ביניים + בוגר

להורדה  (PDF)  
עם איזה נעל ארצה לצעוד השנה?

מטרת הפעילות: ברור הציפיות לשנה החדשה תוך משחק קצר

תאור הפעילות: משחק קצר של בחירת הנעל שמייצגת את הציפיות מהשנה החדשה

גיל יעד: בוגר

להורדה  (PDF)  
עצור סיסמא

מטרת הפעילות: חוויה וכיף, היכרות

תאור הפעילות: משחק היכרות שמות קצר

גיל יעד: רב גילי

להורדה  (PDF)  
פילוסופיית ה- fish

מטרת הפעילות: הצגת רעיונות יישומיים בהשראת פילוסופיית ה- fish ליצירת סביבת חיים איכותית

תאור הפעילות: פעילות המבוססת על הסרט "fish" המציג סביבת עבודה ייחודית בדוכן למכירת דגים

גיל יעד: צוות

להורדה  (PDF)  
פרפרים בבטן

לילך מגנאג'י

מטרת הפעילות: העלאת חששות ומחשבות לקראת תחילת השנה, שיתוף ומענה לקשיים אפשריים

תאור הפעילות: שימוש במונח "פרפרים בבטן" כדרך לביטוי חששות ומחשבות לקראת השנה החדשה

גיל יעד: לצוות

להורדה  (PDF)  
תמונות מדברות

מטרת הפעילות: לחשוב מה הציפיות לקראת השנה החדשה

תאור הפעילות: מילוי דף תמונות באסוציאציות שונות של ציפיות מהשנה החדשה

גיל יעד: בוגר

להורדה  (PDF)